dimarts, 4 de febrer del 2014

-ON ÉS EL CAMÍ DEL BOSC?

-On és el camí del bosc?
Ressegueixes el camp
tot cercant el caminoi 
que et mena per dins el bosc.
El camp s'ha fet gran,
immens.
-De qui és el bosc?
-De qui són els arbres?
-De qui són els rossinyols 
que hi nien?
-De qui són les pedres
mil·lenàries de la drecera?
-De qui és el rierol?
Avui , penso en el meu amic Jaume, 
al cel sia.
Bosquerol com era, com sobreviuria?
Enyoro la natura amable,
a mesura humana.
De camins fressats i
persones que hi tresquen.
On eixamplar un camp
suposa esforç, suor, una colla, 
renecs i dies i dies.
Avui, bosquerola com sóc,
m'hi he sentit estranya, forastera 
i m'hi he jugat la vida.
Aquest bosc, el meu bosc o 
així m'ho penso, me l'han pres.
No hi ha camí  per arribar-hi.

Si voleu veure les fotos cliqueu aquí

1 comentari:

  1. Molt encertada la poètica-descripció del que passa als camps en detriment dels boscos.

    ResponElimina